mutiara kata:

" Kadang-kadang Allah swt sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita tertanya - tanya kemana hilangnya sinar..rupa-rupanya...Allah swt nak hadiahkan kita pelangi "

Monday, May 10, 2010

Sepang Drag Battle
















8 hbMei 2010(sabtu) yg lalu, aku telah bersosial sikit ngan kwn2 aku, lepak2 mlm minggu.Lepas balik drpd Pertama kompleks (beli jam tangan wanita), beralaskan ayam goreng KFC yg ditaburi ngan lada itam..lpas je mkn aku terus mandi dan pakai pakaian lalu ku sembur sedikit minyal wangi pissstt...piiiiisstt...lalu ambik kasut timbaland utk dipakai...isteri aku menegur aku ' haiii...nak pegi kedai carwash ke nak pergi tengok wayang ngan awek" hahahhahhahaha...nyelah siap pakai minyak wangi kan..."tak lah, pi lepak ngan kwn2 lah..." kata aku dlm noda g manja2 sikit..
aku pun bergegas menuju ke hospital selayang kerana ambik kwn aku n adik ipar beliau di kuarters hospital(dia duduk umah makcik dia) and trus bergerak menuju ke Kedai carwash di jln danau kota ( berdepan /berdekatan ngan BHP(near Plaza Idaman)).Setelah jumpa kwn aku di carwash trus minum air kat kedai mamak al-malik.Dalam pkul 11pm, kitaorang bergerak ke checkpoint di stesen minyak shell berhampiran bulatan pahang.
kemudian, trus pergi ke sepang ikut laluan MEX highway...setelah sampai di SIC(sepang international circuit) jam pkul 12 thg mlm..masuk percuma,maybe dah lewat...masa tuh, dah nak sampai kemuncak drag battle..sempatlah tengok kete paling laju, evo 9 warna kuning, fujitsubo(lebih kurang mcm tuh lah kwn aku duk sebut berulang kali...dalam keadaan muka yg teruja).mase tuh battle di antara evo9 kuning n carade kuning...memang power kete evo9 tuh..mcm sial lajunyer..10 saat mase yang di catat dlm jarak 400 meter...Battle tersebut di menangi oleh evo9...semasa battle tuh, carrade tuh ader problem masa nak starting, aku ingat dia tersalah masuk gear...perasaan hampa menyelubungi aku time carrade tuh ader problem...dengar citer carrade tuh geng budak klate.
lepas tamat jer, trus pegi lepak kat kedai nasi kandar cahaya pelita kat KLCC, lepak sampai pkul 4 a.m(9/05/2010) dan antar kwn aku balik hospital selayang(jauhnyer)...on the way gi selayang ader 3 kejadian x-cident....aku ingat geng club mlm blk,mabuk2 pah tuhx-cident.....aku sampai umah jam 5.00pg...aduhh...penattt ngantuk.....n terus lelapkan mate...best nyer...badan dpt rehat.

No comments:

Post a Comment