mutiara kata:

" Kadang-kadang Allah swt sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita tertanya - tanya kemana hilangnya sinar..rupa-rupanya...Allah swt nak hadiahkan kita pelangi "

Friday, July 2, 2010

Syukur,nasib penghuni RTK dibela.

SYUKUR...penghuni RTK membaca Yasin selepas solat hajat sebagai tanda kesyukuran
slm..
Syukur kpd Allah swt..penghuni Rumah Titian Kasih (RTK) di Persiaran Titiwangsa, Taman Tasik Titiwangsa, mereka akhirnya kembali mendiami rumah berkenaan jam 6 petang semalam ( menurut harian metro ari nie).Aku pon turut gembira,apabila dengar perkhabaran ini...syukur..syukur..kepada mereka (yang telah terlibat dalam menyelesaikan masalah penghuni RTK,aku doakan semoga mereka sihat dan dirahmati Allah swt.
Mengimbas kejadian lpas,sewaktu melihat & mendengar keluhan penghuni RTK tuh di berita TV3...hampir2 aku bergenang air mata(dah bergenang air mata pon) di mata mendengar kisah tuh, sayu nye ati kau(aku memang jenis ati yg mudah disentuh),aku kesat air mata senyap2...x nak kantoi ngan bini & anak saudara aku.....

Semoga kehidupan penghuni RTK terus dibela dan memperoleh kesejahteraan...
p/s : buat baik dibalas baik..

No comments:

Post a Comment