mutiara kata:

" Kadang-kadang Allah swt sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita tertanya - tanya kemana hilangnya sinar..rupa-rupanya...Allah swt nak hadiahkan kita pelangi "

Wednesday, June 30, 2010

Eh,eh,eh tetiba facebook boleh online kat opis

slm..& berbahagia..
Sudah 2 ari(29&30 hb Jun 2010), FB boleh bukak kat opis.kalu dulu memang x boleh..x tahu apsal..ke geng diorang nak buat servey brapo ramai staff bukak FB kot?ke diorang cuba buat perangkap kpd staff?tp aku dah bukak FB pon, siap chat ngan kawan lama aku yg berada di UIA,Kuatan & sepupu yg berada di Perlis.Memang keje aku kat opis terganggu sikit, rase mcm best pulak chat ngan teman diluar sana...keje aku nih ade yg belum aku selesai kan.Aku longgok kan atas meja..x baik kan..argghhh..sekarang aku tengah leka lagi...sambil tengok geng blogger serta menghirup kopi panas...kerja yg URGENT pon xder....selesa rasanyer sambil didendangkan dgn lagu yg best didengari..

"Jgn leka dibuai FB tuh,sesungguh FB dicipta bagi melalai kan manusia, itu kiter harus sedar"

No comments:

Post a Comment