mutiara kata:

" Kadang-kadang Allah swt sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita tertanya - tanya kemana hilangnya sinar..rupa-rupanya...Allah swt nak hadiahkan kita pelangi "

Monday, June 14, 2010

Kasut Futsal Adidas Sala Merah,Milik Ku..Tunjukkan Kehebatan Mung.

Slm,
14 hb Jun 2010 ,Isnin - Aku baru sahaja membeli kasut adidas sala yang baru yg berharga Rm 179.00, tetapi aku telah menggunakan kad kredit dan harga kasut tersebut menjadi Rm 182.50. AWASSS!!!!..elak drp suka meng 'goress' kad kredit anda...kerana dgn kad kredit, boleh menyebabkan anda menjadi muflis...kebanyakkan org yang bermasalah kewangan adalah berpunca drp penggunaan kad kredit yg tidak berhemah...Aku pon takut gak..tp aku sematkan dlm ati aku,jgn guna kad kredit..kalu guna terus byr.Maybe aku terpengaruh dgn opis mate aku...dia pon beli adidas colour hijau putih pon pkai kad kreadit.,hehehe..Berdasarkan kpd perasaan,pengamatan & pengalaman mencuba kasut ni memang terasa akan SALA nyer...kohkhkokohkohkoh.Kasut nie memang selesa seakan anda memakai kasut jogging..angin boleh menembusi kain ( kain jaring2), Tapak kasut pula lembut dan tidak keras mcm kasut futsal yg lain..harga pon boleh tahan gak lah...ku korban kan, demi keselesaan kaki ku.. Jadual game futsal adalah esok harinyer (15 hb Jun 2010) di PJ,seksyen 13, 8.00 pm sehingga 9.00pm selepas magrib..Harap2 dapat ku jaringkan gol bersama kasut baru ku ini...Ramai kwn2 yg lama x main futsal, x pandai main futsal pon join gak..kpd kwn aku tuh helmi,aku lantik ko sbg manager...tahniah (beliau tidak tahu akan perlantikan beliau,kohkohkohkohkohkoh)....akhir kata drp aku :

" MaJu lah sukan untuk negara " pssttt...pssttt..MJ...mlm jumaat,kihkihkihkihkihkih

No comments:

Post a Comment